واکنش عجیب

منوی اصلی


نویسندگان


آرشیو موضوعی

قوانین مرتبط با پرستاری

کمیته ی پیگیری مطالبات

نشریه

شکایت جهت افزایش حقوق

لینک دوستان

ابزار وبلاگ

خرید لایسنس نود32

جیرجیرک مرداب

عنوان لینک

ردیاب جی پی اس ماشین

ارم زوتی z300

جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پیگیری حقوق و مسایل و مشکلات پرستاران و آدرس parastaraneiran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب بلاگفا

آمار بازدید

» تعداد بازديدها:
» کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 568
بازدید کل : 22130
تعداد مطالب : 245
تعداد نظرات : 493
تعداد آنلاین : 1



آرشیو ماهانه


پیوند های روزانه


لوگوی ما

پیگیری حقوق و مسایل و مشکلات پرستاران


لوگوی دوستان


بر چسب ها




واکنش عجیب

سه شنبه 24 شهريور 1394

در روزهای که نه معترضی بود ونه عدالت خواهی و نه سری و نه صدایی، بارها وبارها تا همین امروز هم حتی پرستاران بسیاری در تمام کشور مورد بی مهری و ضرب و شتم قرار گرفته اند و می گیرند.

از کشته شدن یک سوپروایزر تا نابینا شدن پرستار و چاقو خوردن به دست همرا هان و .....ضرب و شتم توسط پزشکان و ....بگیرید بیایید تا همین 20 شهریور 94 ساعت 16 بیمارستان مدرس ساوه .....

مطمئنم هیچ پرستاری نیست که مورد نوازش کلامی و یا فیزیکی قرار نگرفته باشد ، اما نکته ی جالب عدم هر گونه حمایت از سوی وزارت بهداشت و نظام پرستاری و خود مراکز درمانی است.

خاطرم هست که در مرکز قبلی که کار میکردم بسیار از این گونه برخوردها به دلیل کمبود امکانات و کمبود پرستار و نبودن پزشک و ....درگیری بسیار بود و متاسفانه کسی هم حمایت نمی کرد مگر ینکه دری ، شیشه ای می شکست که چند برابر پولش را دریافت می کدند ولی هرگز نمی گفتند که پرسنل ما مورد ضرب و شتم قرار گرفته است.اما در ماجرای بیمارستان مدرس ساوه نکاتی وجود دارد که از سایت نظام و مصاحبه ی رییس نظام پرستاری ساوه که البته ریاستشان حرف و حدیث دار است برداشتهایم را می نویسم:

1- در سایت نظام پرستاری که البته حیاط خلوت وزارت بهداشت است هیچ خبری از این نوع مسایل درج نمی شود و در این مورد هم همینطور عمل شد.

2-خیلی از واکنش نظام پزشکی به کشته شدن یک پزشک در سطح جامعه و به عنوان سیک شهروند نمی گذرد و ما چنین واکنشی را تحسین میکنیم و حضرات نظام پرستاری می توانند ببینند و فرا بگیرند.

3-این سایت در تلاش است تا القا کند که اعلام اخبار این نوع مشکلات انتخاباتی است و اتفاق ماهم از روی عملکردها این را ثابت میکنیم که از طرف خودشان دقیقا همینطور است. این بزرگواران خرقه پوش که در هیچ برهه ای به درگیریها وارد نمی ده اند امروز یک باره سر از این ماجرا در می آورند که عده ای می خواهند از این ماجرا تبلیغات کنند.

خوب این واقعه را چه کسی منتشر کرده است؟ خود پرستار مضروب در قبال مراجعه ی رسانه ها به وی موضوع را با ایشان در میان گذاشته و انگ زدن به دیگران فقط به قصد تخریب بوده و هست.

4- جناب اسدی فراموش کرده اند که خودشان بر خلاف قانون البته رئیس هیات ساوه هستند و می فرمایند مسئولان نظام به ما اطلاع دادند و ایشان نفرموده اند مثلا چه حمایتی ا همکارشان در هیات مدیره ی ساوه کرده اند؟

5-ایشان فراموش کرده اند بگویند که وزیر بهداشت طی تماسی با رییس دانشگاه ، به ایشان بابت عدم تامین امنیت پرسنل تاخته و بعد از آن و به دلیل ترس از ، از دست دادن کرسی ریاست جلسه ای تشکیل شده است...

باز هم گلی به جمال وزیر بهداشت که واکنشی داشته است و دستور پیگیری داده است و ما هم از این حمایت سپاسگزاریم.

6- البته از نظر ایشان (آقای اسدی) گویا کتک خوردن پرستاران موضوع مهمی نیست و نباید کسی این مسایل را رسانه ای کند، چون خون سرخی که نریخته و خونی کمرنگ جاری شده است!!!! و البته ایشان هم درگیر توهمات خود بوده اند و حرفهای دیکته شده را گفته اند. شما اگر بگردید هیچ سخنرانیی از عدالت خواهان در این باره با رسانه ها نمی بینید و فقط خود آقای سیدی (پرستار مضروب) حادثه را باز گویی کرده اند.

7-جالب است که وقتی در تهران پرستاری را به دلیل شرکت در تجمع صنفی شبانه و در خیابان دستگیر کردند با هیچ ضمانتی آزاد نکردند اما ضاربین پرستار که در محل کار و محل عمومی  مرتکب چنین عملی شده اند بلافاصله با یک فیش حقوقی آزاد شده و مجدد با مراجعه به بیمارستان ساعت 18/45 ایجاد درگیری کرده اند....

8- فضای انتخاباتی برای برخی مهم است اما پرستاران عدالت خواه از روز اول نشان داده اند که دنبال همدلی و دفاع از حقوق همکارانشان هستند . کاری که مسئولان قبلی نظام هرگز انجام نداده اند. وحتی هنوز هم انجام نمی دهند .

کاش  کمی از نظام پزشکی یاد می گرفتند...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نوشته شده توسط محمود عمیدی در ساعت 1:37



درباره



این وبلاگ تنها با هدف ایجاد اتحاد و همدلی بین پرستاران، اطلاع رسانی قوانین و شرح وظایف پرستاران،بررسی مشکلات پرستاران و پیدا کردن راهکارهای مناسب برای اینها ایجاد شده است. لطفا با مراجعه به وبسایت parastaraneiran.com وثبت نام و عضویت در آن و عضویت در همین وبلاگ در ایجاد یک گروه قدرتمند و منسجم برای پیگیری مسایل پرستاری و اجرایی کردن قوانین حوزه ی پرستاری مشارکت فرمایید. هدف اصلی اطلاع رسانی است و معتقدم که بزگترین مشکل سیستم پرستاری عدم اطلاع رسانی به موقع است. به امید موفقیت به راه بادیه رفتن به از نشستن باطل که گر مراد نیابم، بهقدر وسع بکوشم
amidimahmood@yahoo.com


مطالب پیشین

قوانینی برای خندیدن
تعدیل نیرو
روز پرستار 94
نظری گذری بر اختیارات سازمان نظام پزشکی و سازمان نظام پرستاری
تلاشها برای ایجاد اختلاف ادامه دارد ....
شعری در وصف این روزهای پرستاری
تبعید
تکریم همکاران
همه چیز درباره ی مرخصیها
اعتراض به قضاوت نا عادلانه
واکنش عجیب
مرگ خوب است ولی برای همسایه!!!!
روسای هیاتهای جدید
یک جلسه و این همه مانور؟؟؟
بیانیه ی انجمن اسلامی دانشکده ی پرستاری دانشگاه ع. پ. تهران
و مام گزارش جلسه هیاتهای جدید
یک مقایسه ی غیر منطقی
خواب زدگی
پرستاری مرد....
یک پیشنهاد به وزیر بهداشت




Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by parastaraneiran